Konkursy internetowe

5/5

Konkursy Internetowe to nie tylko forma promocji danych marek ale także uznanie dla konsumenów.Można znalkeźc wszelakie komkursy internetowe.Zaczynajądz od wygrania próbek konsumenckich po telefony i akcesoria różnego typu a kończąc na stałej pensji np od Google.

Doodle4Google, chyba najbardziej znany (i lubiany) z wszystkich konkursów Google. My, jako dorośli, nie możemy uczestniczyć, bo jest on przeznaczony dla studentów K-12 szkół USA. Jeśli masz jeden w rodzinie, popchnij go do tego konkursu rysunków. Wszystko, czego mu trzeba, to trochę twórczego talentu, aby stworzyć logo strony głównej Google – Google Doodle.

W tym roku tematem była “gdybym mógł coś zrobić, ja bym się “¦”nie. Zwycięzca roku odszedł ze stypendium college w wysokości 15 000 dolarów, który będzie używany w szkole według jej wyboru, wyjazd do Nowego Jorku na imprezę, która została 26 maja 2010 r., laptop, tablet Wacom digital design i t-shirt z jej gryzmoły na nim. Konkurs zamknięty na rok, ale możesz być pewien, że następny przyjdzie razem.Lecz nie tylko w USA czy UK są organizowane takie konkursy.

Konkurs Muzyczny Internetowy Online

Międzynarodowy konkurs muzyczny-online-muzyczny konkurs dla muzyków na całym świecie.Chcemy, aby więcej młodych muzyków opowiadało się i rosło. Konkurs może zaoferować wiele korzyści dla naszych uczestników i stworzenie platformy, gdzie mogą czuć się komfortowo konkurować. Mamy nadzieję, że to pomoże rozwinąć pewność siebie i pomoże im zrealizować swoje marzenia i potencjał. Naszym celem jest, aby odkryć artystów wybitnych osobowości i zapewnić nagrody, które mogą pomóc rozpocząć międzynarodową karierę.

Celem tego konkursu jest znalezienie wykonawców z silną artystyczną indywidualność i scenicznym obecnością. Dlatego kładzie się nacisk nie tylko na czysto technicznej strony wykonania, ale i na artystycznej charyzma wykonawcy.

Aktualne Konkursy znajdziecie na naszej stronie.

W ciągu wielu lat marki używalły konkursy na portalach społecznościowych, aby wzbudzić i przyciągnąć swoich klientów.W 2007 roku Twitter postawił hashtag-idealne narzędzie do wymiany społecznej.

W 2009 roku Facebook przyniósł nam “promocje“i “fani” –idealny dla firm, które chcą poszerzyć swój zasięg z klientami.

Facebook zaczął produkować swoją funkcję “Facebook Live” w 2015 roku–świetnie nadaje się do wizualnej publiczności, zorientowane na konkurs.Jednak, ponieważ media społecznościowe nadal się rozwijać, powstaje pytanie: czy Są konkursy na portalach społecznościowych wciąż skuteczną strategią?

W przeszłości były konkursy szybki i sprytny sposób, aby przyciągnąć uwagę odbiorców na nasyconym rynku, odwołując się do ich woli dostać coś za darmo. Ale charakter klienta w 2017 roku zmienił się.

Chociaż to prawda, że wiek uprawnionego klienta stworzył ponad skupionych, ostrożnych i” doświadczonych ” konsumentów, to również prawda, że te online-entuzjaści wciąż szukają bardziej trwałe relacje z markami. Jaki jest najlepszy sposób, aby zoptymalizować swoje kontakcie z publicznością niż przez platformę przeznaczoną do interakcji społecznych?

Mało tego, że social media pomagają firmom komunikować się z klientami milenium, Gen X i emerging Gen Z, które posiadają rynkiem, ale konkursy mogą pomóc przyspieszyć swoją zdolność do budowania relacji, pękanie zasada wzajemności. Innymi słowy, jeśli dajesz dzisiejszemu klientowi coś, czują, że muszą dać coś w zamian.

Konkursy w mediach społecznościowych mogą:Poprawić online-zaangażowania: w czasach, gdy klient szuka głębszych więzi, konkursy inspirować swoją publiczność, aby zrobić pierwszy krok, wyciągnąć rękę i interakcji z marką.Dlatego trzeba wykożystywać okazję i warto zgarnąć jakąś ciakwą i wartościową nagrodę.